Nezamítneme žádnou reklamaci
Je to tak. Nakupujete-li poprvé u nového dodavatele, může ve vás hlodat červíček nejistoty, co budete dělat, pokud zboží nepřijde ve stavu, který jste očekávali. Mnoho nakupujících si reklamaci spojí s nepříjemnou zkušeností – dlouhé čekání, špatná komunikace prodejce, zamítnutí…
Nechceme vás dostávat do úzkých, a proto jsme se rozhodli, že již nezamítneme žádnou reklamaci. Můžete se na to spolehnout, ať už nakupujete pro firmu nebo sobě domů.
Za každé zpoždění dostanete slevu
S námi navíc ihned víte, na čem jste. Nejpozději do 2 pracovních dnů od založení reklamace se dozvíte, jak ji vyřešíme. To vám slibujeme. Máme-li zboží či jeho náhradní díly na našem skladě, vyřešíme reklamaci do 2 prac.dnů. Pokud je zboží či jeho díly u dodavatele, do stejné doby vás přesně informujeme o tom, jak budeme v reklamaci postupovat.
A abyste si nemysleli, že se jedná jen o prázdná slova a sliby, s každým zdržením vám dáme slevu z hodnoty reklamovaného produktu. Pokud se neozveme do 2 pracovních dnů, ten třetí vás čeká 5% sleva, čtvrtý 10% sleva, pátý pracovní den 15% sleva a tak dále…
Podmínky jsou platné od 21. 3. 2024. 👍🏻
Informace, které se mohou hodit:
Ano, nezamítneme žádnou reklamaci. Samotným je nám proti srsti, když se prodejce snaží mít nad zákazníkem vždy navrch a najde si důvod, proč reklamaci zamítnout. Toto pro nás zkrátka není. A proto vaši reklamaci vždy kladně vyřešíme.
Nechceme vás nechat čekat, a proto se snažíme po přijetí požadavku na reklamaci případ ihned řešit. Pokud máme reklamované zboží u nás na skladě, do 2 pracovních dnů máte po starostech – náhradní díl či celý nový kus vám hned pošleme. Je-li zboží či jeho díl skladem u našeho dodavatele, během stejné doby vám dáme vědět, jak váš případ vyřešíme.
Po odeslání reklamačního formuláře se vašemu případu začneme co nejdříve věnovat. Nejčastěji vás krátce poté kontaktujeme ohledně dodatečných informací jako doložení fotek poškození zboží či kartonu a případně ohledně bližší specifikace problému. A poté se na případ hned vrhneme a snažíme se ho rozlousknout co nejrychleji a s pro vás tím nejlepším a nejpohodlnějším řešením. :-)
Snažíme se celý proces reklamace co nejvíce zjednodušit. Pokud patříte mezi ty, kteří chtějí mít reklamaci hned z krku, nebojte se nám ozvat. Rádi s vámi reklamační formulář vyplníme po telefonu a postaráme se o celý proces za vás.
Potřebujete poradit s reklamací?
📧 E-mail: reklamace@nabytek24h.cz
☎️ Telefon: 558 274 610
👉🏻 Reklamační řád