FAQ - Často kladené dotazy
Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pro přehlednost jsme je rozdělili do několika okruhů dle služeb.
Fakturu posíláme pouze v elektronické formě prostřednictvím e-mailu, který jste zadal/a v objednávkovém formuláři. Pro jistotu zkontrolujte ve schránce složky se spamy, hromadnou poštu či obchodními sděleními. Může se stát, že mezi ně e-mail zapadl. Doporučujeme vyhledávat pod číslem objednávky. Pokud se ani v tomto případě nedaří fakturu ve schránce najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Pokud jste zadal/a správně svou e-mailovou adresu, je možné, že mohlo potvrzení zapadnout mezi spamy, do hromadné pošty nebo do obchodních sdělení. Pokud se Vám ho nepodaří najít, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který ověří správnost zadané e-mailové adresy.
Prostřednictvím naší bezplatné linky na čísle 558 274 610 od 08:00 do 17:00 hod. Připravte si prosím předem své kontaktní údaje, adresu doručení, způsob platby (viz Dotazy k platbám) a kódy zboží, které si chcete objednat. Kód zboží naleznete v detailu produktu pod jeho názvem. Chcete-li objednávat na firmu, podnikatelský subjekt, státní instituci, školské zařízení aj., připravte si prosím také IČO.
Dotazníky o spokojenosti chodí automaticky 10 dnů po realizaci objednávky. Je-li termín dodání Vašeho objednaného zboží delší, vyplňte prosím dotazník až po převzetí.
Kontaktujte prosím neprodleně po odeslání objednávky náš zákaznický servis. Veškeré změny ve vyplněných údajích lze provést do vystavení faktury. Po fakturaci nejsou změny možné. Týká se to kontaktních údajů, barevných variant zboží i změn obsahu objednávky.
V patičce každé reklamní e-mailové nabídky (úplně dole) je možnost odhlášení. Nezapomeňte ale na to, že tímto krokem přijdete o různé výhodné akce, slevy a informace o novinkách. Nemůžete-li tlačítko pro odhlášení najít, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.
Ne, nakupovat u nás můžete i bez registrace.
Zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou při převzetí zboží dle technických možností přepravce.
Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou on-line platební bránu, kde zaplatíte platební kartou. Jedná se o bezpečný a rychlý způsob platby.
Po zpracování objednávky Vám zašleme na e-mailovou adresu zálohovou fakturu s platebními údaji. Odeslání objednávky se může zdržet v závislosti na rychlosti připsání platby. To může trvat 1-3 pracovní dny. Pro rychlejší doručení objednávky doporučujeme zvolit způsob platby kartou on-line.
Pokud objednáváte na firmu, zaplatíte na účet naší společnosti po doručení objednávky. Platba může podléhat schválení. Splatnost faktury je 14 dní.
Pokud nejde o doprodej, je možné objednat více kusů a zásilku expedovat částečně, nebo kompletně.
Osobní odběry zboží bohužel nenabízíme. Zboží odesíláme prostřednictvím přepravních společností. Objednáte-li si zboží v hodnotě minimálně 999 Kč včetně DPH, máte nárok na dopravu zdarma.
Tuto možnost bohužel nenabízíme. V případě zájmu si můžete zboží objednat a vyzkoušet. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete jej do 30 dnů vrátit. Sami si pro něj zdarma přijedeme.
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Rádi Vám s výběrem i dotazy ohledně zboží poradíme.
Ano, je to možné. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Samozřejmě. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte nárok jej do 14 dní vrátit. Kontaktujte nás prosím na reklamace@nabytek24h.cz a jako důvod reklamace uveďte, že chcete zboží vrátit. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte k e-mailu.
Zboží můžete také vrátit po uplynutí 14denní lhůty tím, že nám zboží vrátíte do 365 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené a pokud se nejedná o zboží upravené podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání.
Obdržíte-li zboží, které jste si neobjednali, kontaktujte nás prosím na reklamace@nabytek24h.cz. Zboží důkladně zabalte ideálně do původního obalu a nafoťte, jak je uložené v krabici a také krabici samotnou. Fotografie prosím přiložte k e-mailu. Obratem se budeme Vašemu požadavku věnovat, zboží si sami zdarma vyzvedneme a dodáme Vám to správné.
Obdržíte-li poškozené zboží, kontaktujte nás prosím neprodleně e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz. Popište důkladně závadu a přiložte také fotografie poškození. Vašemu požadavku se budeme obratem věnovat.
Kontaktujte nás neprodleně e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz. Popište důkladně závadu a přiložte fotografie poškozeného dílu. Po schválení reklamace Vám pošleme dle rozsahu poškození nový náhradní díl, nebo nový celý kus objednaného zboží.
Dle rozsahu poškození Vám obratem zašleme nový náhradní díl, nebo nový celý kus.
V případě, že si při převzetí zásilky všimnete poškozené krabice, je nutné tuto výhradu zapsat do předávacího protokolu přepravce. Poté prosím kontaktujte naše obchodní oddělení prostřednictvím e-mailu na reklamace@nabytek24h.cz. Jako důvod reklamace udejte, že je zboží poškozené. Do popisu závady následně uveďte, že došlo během přepravy k poškození krabice. Nemá-li u sebe přepravce předávací protokol, převezměte zásilku s výhradou.
Je možné, že Vaše zásilka odcházela ze dvou skladů a Vám mohl přijít jen jeden balík a druhý je ještě na cestě. Pro jistotu nám vždy zavolejte. Pokud toto není Váš případ, kontaktuje nás e-mailem na reklamace@nabytek24h.cz.
Ze zákona jsme povinni vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího podání. Děláme ale maximum pro to, aby byla vyřízena v co nejkratším čase. O tom se ostatně můžete sami přesvědčit. Nezamítneme žádnou reklamaci a za prodlení v reakci na Váš podnět získáte slevu.
Aktuálně spolupracujeme s přepravci DPD a Toptrans v závislosti na velikosti zásilky. Zásilky s hmotností do 30 kg posíláme službou DPD, zásilky nad 30 kg službou Toptrans.
Ano. Napište tento požadavek do poznámky v objednávkovém formuláři, nebo neprodleně kontaktujte zákaznický servis.
Ano. Přepravce Vám v den rozvozu zašle SMS, ve které upřesní čas doručení. Poté Vás během doručování kontaktuje telefonicky.
Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme.
Doporučujeme Vám, abyste měli částku připravenou v hotovosti, jelikož nemůžeme garantovat, že má každý řidič s sebou platební terminál.
Ne, tuto službu bohužel aktuálně nenabízíme. Standardní doba rozvozu je od 08:00 hod do 17:00 hod.
Čas doručení bohužel nelze přesně určit, rozhoduje o něm vždy přepravce.
K zakoupenému zboží nabízíme doplňkovou montážní službu. Máte-li o montáž zájem, zaškrtněte tuto možnost v objednávkovém formuláři. Cena montáže je 15 % z celkové ceny objednávky. Minimální cena montáže je 4000 Kč bez DPH. Po expedici zboží Vás obvykle následující pracovní den telefonicky kontaktuje montážní tým a domluví se s Vámi na konkrétním termínu provedení montáže.
Pokud byste nenašli odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat!
Napište e-mail na info@nabytek24h.cz, zavolejte zdarma na naši linku 558 274 610 nebo nechte vzkaz na webchatu. Rádi vám s čímkoliv poradíme – od doporučení produktů po nastínění služeb. Zkrátka aby pro vás byl nákup co nejjednodušší a nejrychlejší. :-)