Reklamace

Reklamacevraceni_website_banner_3

Objevili jste vadu na zboží nebo jste se při výběru netrefili do černého? Nevěste hlavu, vrácením zboží i reklamací vás jednoduše provedeme.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?>

Stačí si vybrat z nabídky dole na stránce možnost, která nejlépe vystihuje váš případ. Po zvolení se otevře formulář, který je nutné vyplnit a odeslat. Jakmile požadavek odešlete a my jej registrujeme, ihned se mu začneme věnovat. Nejčastěji vás jako první krok kontaktujeme a doptáme se na dodatečné informace. :-)

Co je k tomu potřeba?>

V ideálním případě byste měli mít po ruce číslo vaší objednávky nebo e-mailovou adresu, přes kterou jste nákup realizovali. Čas sobě i nám ušetříte, pokud si přípravíte také fotografie vadného zboží, které chcete reklamovat. Případně fotky zabaleného zboží v původním obalu, které chcete vrátit, protože vám třeba nevyhovuje.

V běžných případech máte možnost zboží vrátit do 14 dní od data doručení. U nás máte možnost vrácení nad rámec této lhůty, a to do 30 dní od převzetí. Pro zboží si sami zdarma přijedeme, abyste měli co nejméně starostí.

A nezapomeňte, že u nás nezamítneme žádnou reklamaci!

Nevíte si rady? Neváhejte nás kontaktovat, projdeme s vámi společně celým procesem. Celý reklamační řád si můžete přečíst ZDE.