Vrácení zdarma do 30 dní

Občas se může stát, že se nákup nepovede přesně podle vašich představ. Kancelářská židle nevyhovuje vaší postavě, konferenční stolek nakonec neladí s interiérem nebo se zboží nelíbí obdarovanému... I přes tyto nepříjemnosti se snažíme, abyste měli s takovými situacemi co nejméně starostí.

V běžných případech máte možnost zboží vrátit do 14 dní od data doručení. U nás máte možnost vrácení nad rámec této lhůty, a to do 30 dní od převzetí.


Otázky a odpovědi

• Jak to funguje?

Pro vrácení zboží do 30 dní od převzetí stačí splnit pouze pár podmínek.

Produkt musí být:

  • v originálním balení
  • kompletní - nesmí nic chybět
  • nepoužitý a nepoškozený
  • neupravený atyp na přání kupujícího

Viz bod 5.1. v obchodních podmínkách.

• Co dělat, když chcete zboží vrátit?

Vyplňte prosím on-line reklamační formulář. Vyberte si, zda reklamujete celý nákup, nebo jen jeho část. Jako důvod reklamace zvolte vrácení zboží a požadované řešení vrácení zboží do 30 dní od převzetí. Přiložte také číslo svého bankovního účtu, ať vám můžeme obratem vrátit peníze. Nezapomeňte rovněž vyplnit svou adresu.

 • A co dělat s nevyhovujícím produktem?

Nemusíte jej nikam posílat, přijedeme si pro něj sami a zdarma. Po vyplnění reklamačního formuláře vás kontaktujeme a pouze požádáme o fotografie zabaleného zboží v originálním obalu.

A po ověření, že je vše v pořádku, se s vámi domluvíme, kdy si zboží budeme moct vyzvednout. Tak aby to pro vás bylo co nejpohodlnější.